Singur pe barcă

Dulce trist. Nu mă iubi! Sunt plin de praf.
Culoare caldă. Tu să-mi pui sare pe rană!
Idealu-i calm pretext; să pice!
Dorința-i vagă. Dama-n râs de pică,
Omidă-n carne. Carnaval. Matinalu-i alb.
În zăpadă iau un loc. E grabă.
Nu mai pot să fug desculț. Am spadă și-am să lupt!
Tăcerea mea-i pe stradă. Depravadă.
Un sidef alb ce port ca armă.
Alt rai. Confuz. Cu foaia mea de carte albă.
Sunt alergat de îngeri. În amurg-obtuz: o artă.
Arterele ca vele. Flori în pervaz pe post de cearcăni.
E cerul meu cu stele negre. Liniște. Lacrimi cad pradă.
Praguri fără uși. Lipsit de vlagă te aștept. Durere.
Gând diform. Un așternut de vise stinse.
Vâslesc în gol degeaba. Beznă. Zare fără țărm.
Secundarul parcă tace. Dorințe-aprinse-n treacăt.
Lumini în ochi de veghe. Nu mai pot să văd departe.
Cerul cusut cu smoală. Viitor trecut.
Tremur adânc până la oase. Singur pe barcă.