Dorința existenței

Sunt soldatul care cade în războiul terminat,
Sunt luptătorul care moare din duelul câștigat,
Sunt colbul din conștiința pură,
Sunt iubire, sunt făptură,
Sunt ce n-am vrut să fiu,
Sunt al vostru fiu...

Sunt plăpând și sunt rănit,
Sunt un vis pierdut în timp,
Sunt o lacrimă pe-un chip,
Sunt o rană-nsângerată,
Sunt o durere nealinată,
Sunt ecoul din iubire,
Sunt a vieții fericire,
Sunt răpus, sunt alintat,
Sunt un cuget grav pătat,
Sunt plictisit de tot și toate,

Vreau credință-n libertate,
Vreau iubire-n siguranță,
Vreau să nu trăiesc în ceață,
Vreau să cred că pot spera,
Vreau ca tu să fi a mea,
Vreau să încetez să fiu,
Vreau să nu mai fiu un fiu,
Vreau cu tine tot acum,
Vreau să nu mai fiu nebun,
Vreau să cred că pot visa,
Vreau să cred în șansa mea,
Vreau câte puțin din toate,
Vreau iubire-n miez de noapte,
Vreau să cred că pot miza,
Vreau să fii mereu a mea,
Vreau să mă trezesc din viață,
Vreau să văd o dimineață...
Vreau să am un loc sub soare,
Vreau să pot privi în zare...
Vreau, și doare...